23 yorum:

Adsız dedi ki...

emeği geçen tüm arkadaşlara nasıl teşekür edecegimi bilmiyorum tşk az gelir böyle güzel mükemel bir dizi olamaz almazda inanıyom emegi geçen tüm arkadaşlara sonsuz saygılar tşk. ve ayakta sevinç göz yaşları dökerek teprik ediyorum

Adsız dedi ki...

niye kötü bitirdiniz o kadar işin içinden çık sonunda öl hiç iyi olmadı final bölümünde ne kadar ağladık

xxtr dedi ki...

menkşe ile halil çok beyenilen bir dizi ama hiç mutluluk yoktu üzücü güzel bitmedi dizi bi rüya gibi yada hastanede yani ne bileyim uzatılsın ama mutluda bitsin en hoşuma giden dizi, bir sürü kişi sayemde bağımlı oldu. fıransa ile bekliyoruz bide halil yerine babası ölsün menekşenin mutlu bitsin yani ama hemen deyil lütfeeeeeen...!

xxtr dedi ki...

menkşe ile halil çok beyenilen bir dizi ama hiç mutluluk yoktu üzücü güzel bitmedi dizi bi rüya gibi yada hastanede yani ne bileyim uzatılsın ama mutluda bitsin en hoşuma giden dizi, bir sürü kişi sayemde bağımlı oldu. fıransa bile bekliyoruz bide halil yerine babası ölsün menekşenin mutlu bitsin yani ama hemen deyil lütfeeeeeen...!

Adsız dedi ki...

inanmıyorum ya bukadar guzel bır dızıyı hemen bıtırdınız ya yuh artık sonuda hcı guzle degıldı halılle menekse boyle son olmazdı okadar ac cektıler kavusmaları lazım
okadar cok agladımkı bizim sulaledede boyle yasaadık ama bızde kız oldu ne yazık kı:(

Adsız dedi ki...

menekşe ile halil benim en sevdiğim filimdi sonunda halilin ölmesi hiç iyi olmadı bari sonunu mutlu bitirseydiniz ama ben bu filmin hiç bitmemesini istiyorum ama bitti bir daha başlamsını herkez istiyordur lütfen bu final olmasın sezon finali olsun bu dizi böyle bitemez bitmemeli lütfennn İNSANLARI BU KADAR ÜZMEYİN YA

Adsız dedi ki...

LÜTFEN BU DİZİ BİTMESİN DEVAMI OLSUN O KADAR YAKIŞYOLARKİ LÜTFENNNN

Adsız dedi ki...

ya lütfen bu film bitmesin ya birbirlerine çok yakışıyorlar ben kıvanç tatlıtugun hayranıyım LÜTFEN BİTMESİN

Adsız dedi ki...

tek kelimeyle dehşet bi filim sonu kötü biddi ama tadında kaldı hep hatırlarızz tek bu filimi izliyodum şimdi ne izlicem valla çok teşekürr edrrim ağlıyarakk bittiii ....:(

Adsız dedi ki...

ya nolursunuz bitirmeyin ben menekşe ile halile çok alıştım diğer filimleri hiç izlemiyorum sadece bunu izliyorum çünkü çok güzel bi türlü aklımdan çıkaramıyorum filmi halilimmm menekşemmmmmmmm

Adsız dedi ki...

yaah neden bitirdiniz bu diziyi lütfen devam etsin.tek izlediğim filmdi bu nolur bitmesin sedef avcı ve kıvanç tatlıtuğu çok seviyorum lütfen nolur hiç değilse haftada her gün eski bölümünden itibaren verin bari bunu yapın lüttttfffffeeeeennnnnnnn noluuuuuurrrrr

Adsız dedi ki...

ilk kez böle bir diziye baglandım harika bişeydi keşke uzun olsaydı.bide halilve menekşe o kadar işin içinden çıktılar keşke halil ölmeseydi mutlu sonla bitseydi ne kadar agladım final gecesi

Adsız dedi ki...

yha nie bitti keşke bitmeseydiii
walla izlerken aladım halada alıorum

ilayda dedi ki...

ya neden kötü bitti film lüütfen seneye bir daha olsun çok yakışıyorlar birbirlerine ben onların hayranıyım halili yani kıvanç tatlıtugu çok sewiyorummmmmmmmmmmmmmmmm lütfen son bölümünü bir daha yayınlayın LÜTFENNNNNNNNNN

Adsız dedi ki...

bu yonetmen ısını bılmıyor arkadaslar mustafadan sonra menkse ıle halıl ın basına baska bır bela acaydı bu fılm surerdı ama bu yonetmen yapmadı ve cokkkkkkkk kotu bır dınal ızledık agladık be bu fılm kadar hıc bır fılm aklımda 1 ay kalmadı ama bu fılm kaldı bu fılmde aynayan butu arkadaslara tesekkur ederım cunku cok gercekce oynadılar mustafa ve meneksenın babasını hıc sevmedım

Adsız dedi ki...

ece yörenç ve melek gençoğlu nie senaryoyu bu kadar kısa yazdınız sorabilirmiyim acaba ya bi diziye ilk kez bu kadar izledim ne olur devam ettirin halilin ölemesi falan hayalmiş gibi olsun olmazmı ya hadi bitirdiniz bitirdiniz nie mutlu son olmadı ki sanki ne güzel tam kavuşmuşlardıki halil öldü :(

Adsız dedi ki...

onca dizi var ama bu dizi haricinde hçbir diziyi baştan sona izlemedim yemin ederim hatta tekrar tekrar izledim nette,sizlere teşekkürler ediyorum sergilediğiniz oyunculuktan dolayı ve bizlere aşkın ne kadar sonsuz bir renk olduğunu bir kez daha tattırdığınız için bu dizide emeği geçen herkese saygılarımı sunuyorum..! yanlız birde sitemim var:bu diziyi neden bu kadar dışardan etkilendi aslında burda bitmeyecekti mecburi bir son blm oynandı..kirli eller iyi yapılan işlere yine bulaştı alıştık ama nede olsa iyi yapılan şeyler hep engelleniyor çok yazık..!

Adsız dedi ki...

ben birtürlü böyle aptal bir sonla bitmesini kabullenemiyorum.yani niye bitirdiniz zaten onu hiç anlamadım ama yazık oldu gerçekten

Adsız dedi ki...

YAAAAAAA NEDEN BİTTİ HEMDE BÖYLE KÖTÜ BİR SONLA AMA MÜKEMMEL BİR DİZİYDİ COK SEVİYODUM SEVEREK İZLİYODUM EMEGİ GECEN HERKESE TŞK

canoya dedi ki...

lütfen diziyi yeniden başlatın bu şekilde bitmemesi gerekiyodu.hep acı ile başlatılar üzüntü ile sonunu bile bu şekilde bitirdiniz.lütfen bi şekilde tekrar başlatın ben hiç bir diziyi bu kadar içten bu kadar yaşayarak seyretmedim menekşe ile halil sizi çok seviyorum çok.

Adsız dedi ki...

ya menekşe ile halil in tutkunuydum.film sonu hiç beklemediğim kadar kötü bitti...hiç kaçırmıyodum...yani hayatımın bi parçası olmuştu diyebilirim.diğer filmler 2-3 sezon sürüyo..menekşe ile halil cok kısa sürdü..cok üzüldüm..

Adsız dedi ki...

çoq güsel bı dızı hayranım yha

Adsız dedi ki...

ya budizinin sonu çok kötü bitti keşke ölmesydi halil LÜTFEN DİZİYİ DEVAM ETTİRİN LÜTTFEEENNN