8 yorum:

Adsız dedi ki...

halil abi seni çok seviyorum
mustafayı öldürcem ben kendi ellerimle menekşe ablamıda çok seviyoum sizi çok seviyordum neden bitti dizi öf ya ben şimdi cumartesi akşamı ne izlicem keşke dizi bitmeseydi çok erken bitti öf ya öf!

Adsız dedi ki...

halil ile menekşe en beyendiğim diziydi bitmesi bizim için kötü oldu mustafanın finalde olması kötüydü mutlu bir son ile bite bilirdi yinede dizideki performansları süperdi halil ile menekşe sizi çok seviyoruz diziniz bitti ama biz yinede akşamlara evimize misafirliğe bekleriz

Adsız dedi ki...

en çok sevdiğim diziydi bitmesine çok üzüldüm

Adsız dedi ki...

en çok sevdiğim diziydi bitmasine çok üzüldüm

Adsız dedi ki...

neden bitti çok güzeldi halil çok yakısıkli

Adsız dedi ki...

ya olmaz ya yemin ederim ya böle bi dizi nasıl biter ya neden bitirdiler bari bi açıklama yapın ben menekşe ile halil dizisini çok seviyordum ve çokta seviliyordu neden bitti.. bitmemesi gerekirdi öle bi dizi yaa gerçekten çok üzüldüm bitmesinee:(:(:(:(

Adsız dedi ki...

selam ben bafralı kübra bu diziyi ccok begenıyodum keşke bitmeseydi kıvancıda cok sevıyorum diziyi yenıden baslatım lütfen eskı bolümlerini cok erken veriyosunuz ögle saatlerine alın lütfen

Adsız dedi ki...

selam ben bafralı kübra bu diziyi ccok begenıyodum keşke bitmeseydi kıvancıda cok sevıyorum diziyi yenıden baslatım lütfen eskı bolümlerini cok erken veriyosunuz ögle saatlerine alın lütfen